Barrie Vredeveld
  • Home
  • Portfolio
  • Over



Portfolio



Adviestool Persuasive Design
Adviestool Persuasive Design

Hoe kan een researchbureau uitgebreide (waardevolle) antwoorden van haar respondenten verkrijgen, zonder hier letterlijk om te hoeven vragen? Dat was de…

Tuin vol verhalen – Griekse Mythologie in je achtertuin
Tuin vol verhalen – Griekse Mythologie in je achtertuin

Wie kent het verhaal achter de term narcisme? Wie weet waar de naam “panfluit” vandaan komt? Tegenwoordig zijn maar weinig…

Treasure Tidy: concept voor 1 miljard mensen
Treasure Tidy: concept voor 1 miljard mensen

Tijdens de minor “Innovation by Media & Design” hadden wij één hoofdopdracht: het ontwikkelen van een concept of product voor…


Innovatie voor Innocent
Innovatie voor Innocent

Hoe wordt een merk innovatief, en aan welke voorwaarden moet het voldoen om het stempel innovatief te krijgen? Tijdens de…

HEMA gaat BricBrac
HEMA gaat BricBrac

Waar staat het merk HEMA voor? Wat zijn haar visie en merkwaarden, en wat gebeurt hiermee als het bedrijf zich in Rusland…

Tuin versus tuinman
Tuin versus tuinman

Waar denken mensen aan bij het begrip “tuin”? Wij kregen de opdracht een stopmotionfilmpje te maken met dit als onderwerp. En…




© Barrie Vredeveld


  • Home
  • Portfolio
  • Over